miercuri, 13 octombrie 2010

Mobilizare Totala!

Desi in ultima etapa am mai Inscris in palmares inca o infrangere rusinoasa se pare ca totusi mai avem speranta ca nu o sa terminam pe ultimul loc. Conducerea echipei a venit cu o idee foarte buna de motivare a jucatorilor. Astfel incepand din etapa urmatoare STAR CITY v-a avea prima de victorie. Suma primita in cazul unui succes in etapa a VI-a fiind una destul de onoranta , ar acoperii cheltuielile de pina acum ale  jucatorilor. Nu ne mai ramane decat sa facem un joc bun si sa incercam sa castigam . FORZZA STAR CITY.

5 comentarii:

  1. nu cred ca asta e solutia...eu zic ca ar trebui sa mai ascultati si de altii..ca la organizare sunteti 0..refaceti asezarea..repozitionativa in teren..schimbati cv..noi anul trebut am fost 2-3 etape aproape asa cum sunteti voi(7-3 8-2 scoruri dastea)..dar dupa am schimbat si am reusit macar sa contam pe teren..cu toate ca punctele nu veneau,nu pierdeam la 9-10 goluri niciodata..si ovidiu stie ca am piedut 50% din meciuri cu ghinion..bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Baieti va dau eu un sfat: 1-schimbati jucatorii si pe toti tata.Pai si eu am avut anul trecut probleme de genul asta si puteam sa le dau si luna de pe cer daca ei de atata erau in stare...2-Fara sentimente si fara prietenii..a..suntem prieteni inchiriem 2 ore ne jucam de ne sar capacele bem o bere dupa siaia e...Trezirea baieti aici e totusi o competitie asa cum e ea cu bune si rele da nu dai 100 ron/40 min sa faci figuratie.PS..nu o luati in nume de rau e doar un sfat de la cineva trecut prin asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. OK..cu cea mai mare placere..saptamana asta avem aranjat un amical saptamana viitoarecu siguranta problema este locatia da ne auzim.Nr meu 0730038814

    RăspundețiȘtergere
  4. in cupa s-a vazut diferenta intre ligi...eu zic sa ramaneti in C2 avan in vedere ca penultimul loc la noi a eliminat locul 4 din liga voastra..plus ca din 4 meciuri inre c1-c2 ,3 au fost castigate de echipe din liga C1...

    RăspundețiȘtergere
  5. salut baieti , referitor la propunerea de amical raspunsul nostru este da , vom fi prezenti acolo(GESEIDL)

    RăspundețiȘtergere

Cine va marca primul gol pentru STAR CITY?

Unde se va afla STAR CITY la sfarsitul campionatului?